2013年3月23日星期六

自力更生 -- 香港人網結業

  我認同陳雲,黃洋達,佔領中環很大機會變成"鳩做";亦好似黃毓民一樣,認為除了佔領中環以外,還有好多方法可以做; 不過,我亦唔反對蕭若元講的步步進逼,佔領中環原則上並無任何問題,只係執行既人,處理既方法或有不善,但係唔代表佔領中環就唔應該推行,斬腳趾避沙蟲可謂愚不可及。 只要沒有偏離做人原則,三種主張我都支持,唔通我又會變成了三頭黃金龍?

  香港人網做埋今個月執笠,始終聽咗九年,一定有啲唔捨得。 但係,今日再不似九年前,香港主流電台開始加緊自我審查,名嘴封咪,要搵一個平台發聲既時期。 亦因為呢個因由,人網的確對香港既進步民主派有極大的幫助,於主流傳媒封殺之下,人網提供了一個給不同意見的人發聲的平台,功不可沒。  但係,今時今日,網台百花齊放,人網是不是繼續營運下去,真的對時局冇以前咁大影響了。 而我亦相信,蕭若元先生亦都有考慮到這一點,如果早幾年,無論受到多少壓力,外間多少責難,蕭若元先生一定不會作出這個決定。

  今日的人網再非必要,香港人網,已經完成了他的責任。 正如蕭若元先生所說,我們不應再依賴,係時候,我們應該靠自己了。

沒有留言: