2012年2月5日星期日

反雙非,反自由行,反中共人

嚴格黎講,香港係一個難民城市,移民來港的當然不少,但比例不多。 取消抵壘政策以前,大陸人為了逃避天災人禍,走難黎香港這個英國殖民地。 我爸就係十幾歲時跟我阿爺走難落黎香港的。 本來我阿爺有田有地,祖上做過清官,有啲家底,因為共產黨,因為文化大革命,田地被沒收,小地主變開荒牛。 我爸有時候講翻係大陸生活時如何困苦,相信很多人都聴過唔少。幾十年前,係大陸生活,係要用糧票的,限住每人一個月可以分派到多少油,鹽,糖,米,肉等等生活必需品........ 而通常都係唔夠食既。 阿爸講細個時,有日實在係太肚餓,惟有去田偷掘蕃薯食。 掘咗兩個瘦身蕃薯出黎,煮好咗唸住食,點知就俾親叔搶哂兩個自己食,一個都唔留俾我阿爸。 當時,我爸只係得十歲...... 而這並非個別事件,當時當地,係一種常態。 所以為了生存,為了下一代,我爸只能冒險偷渡來港。

想當年,歐美日本台灣的遊客黎香港玩,醉酒鬧事,叫雞,一樣係乜衰野都會做。 我細細個時都見過鬼佬飲醉酒通街疴尿,係未見過疴屎咁誇張。 而香港人去外地旅遊,移民,一樣俾外地人話我地冇禮貌,不配合當地風土人情。 一樣係俾外國人鬧爆,一樣係會上當地報紙。 有很多人就會用這些例子去勸導或者指責反大陸人既行為 -- 既然我們當年能容忍歐美日本台灣客,同時我們香港人去到外國地方一樣受到同樣既責難,我地就應該學會包容,要給予時間大陸人改善佢地既行為,慢慢教化他們。 但係教訓我們的人忽略咗一個關鍵 -- 共產黨統治中國六十三年,無神論宣傳,三反五反,文化大革命,人性已經扭曲至不可能挽回。 我本來認為這個世界只分好人同壞人,但係這個道理中國不適用,中國係就係分兩種人,只不過一種係視害人為常態而理直氣壯的人,第二種就係準備受害而逆來順受的人。

幾十年前,黎到香港既係一班雖受苦受難,但意志不屈,反對極權,尋求生存既人。 而我這類第二,第三第四代人,雖然唔係走難來香港,但係我地遺傳同一種血性,受同一種教育,我們服膺普世價值,就算行為或因種族,地區,而有所差異,但係我們會尊重不同的文化,互相體諒,互相學習,盡量配合。 就算我們不能一下子改正過來,我們起碼有自知之明,懂得分事非黑白,錯可能無改,最起碼錯咗一定會認! 幾十年後既今日,黎香港既大陸人,我敢說大部份都是我說的第一類人,視害人為常態,已經習慣這種生活的人。 試問我們又怎能用相同的標準去對待這種人? 以德報怨,何以報德?以直報怨,以德報德! 那些大義禀然教訓我們的人應該要明白,如果我們唔係咁樣做,我們就會慢慢變得跟那些準備受害而逆來順受的人沒有分別。 這是不孝,罪惡,因為我們白白浪費了上一輩冒生命危險換來的機會!

沒有留言: