2012年1月31日星期二

天與地


"人"這一種生物真的很獨特,我唔清楚係第二個星球有沒有,不過係地球一定無可能找到另一種類似的物種。 我們每一個人都曾經思考一些自由人類開始到現在為止都無辦法搞清楚的問題。 今次呢套戲由"食人"開始去勾起我們的反思,很血腥,但很真實。

我主要想說的,其實是戲中人物所說的每一種道理。 劇中有很多獨白,特別係葉梓恩(佘詩曼)做DJ,講野特別多。 其實所講的也不是什麼新穎的大道理,大部份都係啲阿媽係女人既道理 (太普通的道理,懶得打)。但就係呢啲文戲,吸引我用幾晚時間,係deadline之前,睇唒廿九集,而睇完呢廿九集,我發覺原來有時侯,我真係會唔記得阿媽係女人既...... 如果呢個世界所有既人都記得,我非常有信心呢個世界會比現在更好。

而身處絕地,食人就係咪可以體諒呢件事呢? 本身就係無解。 正如戲中所言,我們可以體諒身處絕景的北極熊食小熊,為何對同樣身處絕地的人食人深惡痛絕? 我想,無人能夠解釋,而且我唔認為係套戲既重點,就不去說了。

沒有留言: