2011年9月18日星期日

再見了,曾近榮老師!

曾近榮老師,曾sir,哥士的王子死了.....

可能我還很年輕,雖然有時侯我都會想想我會幾時死,但係就從不認為係短期內會發生既事。 連帶一些人,係我心目中就好像不死之身一樣,從不曾想過死亡會發生係他們身上。 羅文,黃霑,肥姐,曾sir,較年輕的哥哥張國榮,梅姐,我就從來都不覺得佢地係會死既,我由細細個就開始睇佢地唱歌跳舞,教我乜野係哥士的。曾幾何時,我有陣子真係以為哥士啲真係萬能的!

現實係,他們都死了,一個個我不認為會死的人都死了。為什麼? 我不是還年輕嗎? 天真的認為我認識的人跟我一樣年輕。 就算我會死,他們都不應該會死,起碼都唔會先我而去。 但是,最終他們都離我而去,那麼下一個呢,會不會輪到我更加更加重視的人呢? 我開始有些恐懼, 我心怯了.....

如果認為人死如燈滅,請加倍珍惜身邊的燈火通明。。。

沒有留言: